ALFA
S námi se to táhne lépe

Mgr. Radana Kačmaryová

učitelka

Jaké zkušenosti formovaly můj pohled na výchovu dětí?

Můj pohled na výchovu se formoval již od mého dětství, a to především vlivem výchovy mých rodičů. Již od mala jsem věděla, že jednou chci pracovat s dětmi. Nejprve jsem se toužila stát dětskou zdravotní sestrou, stejně tak dobrou, jako byla moje máma. Tento svůj sen jsem si však vlivem jistých zdravotních potíží v daném období nemohla splnit. Postupem času se mi však podařilo úspěšně překonat všechny překážky, které mi byly vloženy do cesty, a zahájila jsem studium speciální pedagogiky, a to nejprve na vyšší odborné škole, a poté jsem v něm pokračovala ještě na vysoké škole.

Během studií jsem několik let působila jako vedoucí na dětských táborech, což významně obohatilo moje zkušenosti.

Čím byla moje cesta k tomu, abych mohla vykonávat své povolání, které nyní vykonávám, strastiplnější, tím více si splnění svého snu vážím a mohu s čistým svědomím říct, že moje povolání je mým koníčkem a mí kolegové jsou pro mne současně i mými přáteli. Díky tomu všemu se každý den do svého zaměstnání upřímně těším.

Vzdělání

  • VOŠ Litomyšl – speciální pedagogika
  • Univerzita Karlova Praha – speciální pedagogika – učitelství na speciálních školách

Praxe

  • září 2017 – dosud – Středisko výchovné péče Svitavska
  • 2015 – 2017 – ZŠ Bystré, učitelka 1. stupně
  • 2009 – 20015 – ZŠ s RVJ K Milíčovu, Praha – učitelka 1. stupně
  • 2008 – 2009 – ZŠ a SŠ Modrá škola, Praha – učitelka 1. stupně
  • 2007 – SMŠ Fialka, Praha – asistentka pedagoga (práce s dětmi s autismem)

Další odborné vzdělání: 

Kurzy:

  • VÝCPED – praktický výcvik pro pedagogy (2017)
  • Respektovat a být respektován (2015)
  • SFUMATO – splývavé čtení (2015)

Semináře:

  • ADHD a poruchy chování (2017)
  • IVP a jeho tvorba (2017)
  • Podpůrná opatření (2017)
  • Specifika hodnocení žáků se SPU a SPCH (2017)
  • Efektivní komunikace s rodiči žáků (2016)
  • Poruchy chování (2016)
  • Šikana (2016)
  • Pohybové hry nejen pro tělesnou výchovu (2015)
  • Celostátní mezioborová konference ADHD (2014)
  • Dyskalkulie – reedukace – mladší a starší školní věk (2011)

Rodina a zájmy 

Žádnou rodinu už bohužel nemám. Moji rodinu tvoří mí přátelé a také kolegové z práce, s nimiž se všemi se mohu radovat, smát se, sdílet své zážitky a vím, že v každé situaci se na ně mohu stoprocentně spolehnout.

Mezi mé zájmy patří péče o mého psa jménem Roník a trávení času s ním, moje práce, trávení času s mými přáteli, studium cizích jazyků, cestování, běhání, vycházky, vaření, četba a poslech hudby.